Ruzzle

In deze blogpost ik het hebben over het woordenspel genaamd Ruzzle. Het is een mobiele applicatie, dus alleen downloadbaar via je smartphone of iPad. Hier onder zal ik meer uitleg geven over het spel en men eigen ervaring ermee.

De bedoeling van het spel is door middel van letter zoveel mogelijk bestaande woorden te maken. Je speelt het tegen een tegenstander. Je kan het dus alleen met twee mensen spelen. Er zijn drie rondes, elke ronde probeer je zoveel mogelijk woorden te maken. Een ronde win je door het meeste bestaande woorden te maken. Na elke rond kan je zien welke woorden je tegenstander heeft gemaakt en welke jij hebt gemaakt. Ook kan je zien hoeveel woorden er in totaal kunnen gevormd worden met al de letters. Wie twee rondes wint, wint natuurlijk het spel.


Er was een bepaalde tijd dat iedereen op het internaat het speelde. Zelf speelde ik het ook, maar was er niet echt bepaald goed in.Veel woorden wist ik niet eens dat ze bestonden, dus eigenlijk combineerde ik alle letters maar met elkaar en hoopte dat het een woord was. Op zich is het wel een leuk woordenspel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten